Tuesday, October 25, 2011

GOD , PLEASE MAKE THIS STAY FOREVER .

semalam , macam biase laa kitorang gaduh gaduh manje lagi . hahaha . then , late at night semalam dye call aku . even ade something yang jadi mase tuh , tapi everything been back to normal again . dye tidokan aku dengan panggilan sayang yang tak lepas lepas dari bibir dye . ohhh bayy , beronok ronok kann kalau kite tak gaduh ? dunia tersenyum bersame dengan kite . gelak tawa kau , bagaikan lagu di cuping telingaku . chopppp ! apehal yang aku jiwang sangat nie ?!

hahahaha . tapi apepun , aku tidor lena selena lenanye semalam . then pagi esoknye , he woke me up before leave to work . ohhhh , sweet gile awak bayy pagi tadi . saye macam gile gile caer dengan awak .

tengah hari tuh , aku dengar ade suare anak kucing . aku da dengar dari pagi tadi lagi . aku assume ade kucing beranak dalam garaj , so aku macam malas ahh nak amek port . tapi , bunyi kitten tuh serius laen macam . dye macam bunyi menanges . sayuuu , panjangg , sedihh . aku pun pergi laa cari kitten tuh dalam garaj . rupe rupenye , kitten tuh tersangkut atas pokok kat luar pagar rumah aku . so aku dengan pakai tight nye , bawak payung pergi laa selamatkan kucing tuh . kucing tuh gile gile gile garang ! even dye kecik tapi dye garang gile . dekat 15 minit jugak ahh aku kat tepi jalan tuh nak pujuk si kitten tuh . dye tersekat kat celah celah pokok . ade dahan yang terlekat dekat kaki dye . bile dye dah calm siket , aku pun bawak dye balek rumah .

kitten tuh , terkencing , terberak . mungkin sebab takut , saket . dye kecik lagi kot . lepas aku bagi dye makan , aku mandikan dye . ade titisan aer mate dekat pipi dye . hati aku betul betul sayu . lepas mandi , dye ketar ketar sejuk . aku peluk dye . then tetibe , bayy call .

babayy : sayangg , bayy balek nie . taknak masak ape ape ke ?
aku : bayy , orang selamatkan anak kucing tadi . #then start laa kau bercerite dari a sampai z dekat dye .
babayy : ohh , awak duk sorang ke kat umah ?
aku : tak ahh . mama ade .

then putus . kredit habes laa tuh . pastu , aku 3g dye . aku tunjuk kitten tuh . mase tuh , bayy tengah makan . lepas aku siap keringkan kitten , aku 3g balek bayy . dye tengah hisap rokok . ohhh , dye sweet gile hari nie . mulut tak lepas lepas panggil aku sayang . dari semalam lagi . lepastuh dye pergi kerja balek . petang tadi aku maen maen dengan kitten . bagi dye makan . you-tubing . tadi maghrib , aku letakkan kotak dengan tuala untuk kitten . setiap setengah jam aku pergi tengok dye . dye tidor baek baek jee dalam box tuh . (:

hari nie seronok sangat ya Allah . sangat sangat . thanks ya Allah . and im begging YOU , please let this stay for forever . dan ya Allah , panjang kan laa umur kucing yang tidak berdose ini . sehatkan laa tubuh badan nye . sesungguhnya , Kau laa yang maha berkuasa .

iloveyou bayyy .

aku bagi name kitten nie , MUSANG ! sebab dye garanggg sangat sangat . comel kan ? teheee . :D

p/s : sebab aku excited , entry aku kaler kaler ahhh ! (:

No comments:

Post a Comment