Wednesday, October 26, 2011

CINTA . (:


semalam mase aku tubing , aku jumpe satu video nie . jalan citer yang simple , ringan , yet sangat meninggalkan kesan pade aku . tapi hari nie bile aku cari balek video tuh , dah tak jumpe . so , aku buat sinopsis jelaa ehh ? #bajet korang nak tahu kan ?

citer nye mengenai sepasang kekaseh yang mengambil keputusan untuk berpisah sebab lelaki tuh taknak kehilangan pempuan nie . diorang selalu sangat bergaduh mase kapel , so lelaki nie rase kalau dye tak kapel ngan pempuan nie dye takkan kehilangan pempuan nie . okayy , like seriously , aku memang tak pernah paham why lelaki tuh nak tinggalkan pempuan tuh padehal dye taknak kehilangan pempuan tuh . situasi nie lebih kurang macam ; sayangg i nak you dapat yang lebih baek dari i , sebab tuh i buat keputusan untuk berpisah dengan you . macam shit ! kalau kau rase awek kau tuh baek , asal kau taknak ubah diri kau jadi kan kau layak bersame dengan dye ? kau nak dapat awek yang jahat ahh kire nye ? whadeheckkkk mannnn !

okayy , dah jauh aku melalut . lantak laa mamat tuh kan . so , back to story . dyeorang pergi kat pantai . satu pantai yang selalu jadi port diorang berdating zaman zaman bercinta . dalam video tuh takde pun cakap name diorang sape . tapi aku named them kiwi dengan melur. erkkk . tak best kan ? lantak laa !

kat pantai tuh , pempuan tuh maen maen pasir . buat sand castle . okayy , aku might tak dapat ceritekan suasane tuh bagi korang semua dilamun mimpi kan , tapi sumpah memang sweet gile ! then kiwi datang kambus kaki melur dalam pasir . out of sudden , kiwi kiss lips melur . and aku like , ohhhhh uhhhhh damnnnn . ahhaha . jeles kot ! melur nampak tak selesa lepas kiwi kiss dye . so kiwi bangun , and duduk termeung tepi pantai . dah tengok kiwi dye merajuk , melur datang peluk kiwi dari belakang . haa mase nie , semua flashback diorang mase gaduh , mase baek semua datang .

pastu diorang maen kekejar . and and and , melur terjatuh . scenes biase laa kan ? pastu romen romen siket , golek golek bagai . #dah macam hindustan . hahaha . tapi dalam video nie takk , this time kiwi datang hulur tangan pastu dukung melur . (:

aku dah tak bape ingat sangat citer tuh , tapi ade satu scenes where kiwi maen rambut melur kasar kasar , then tibe tibe kiwi cium dahi melur . melur macam terkejut tapi tersenyum . awww . comel . (: aku cukup pantang kalau lelaki kiss dahi nie . terase ikhlas sangat . sebab tuh aku suke bayy kiss dahi aku . ehhh , tetibe pulakkkkk ! ahahahaha . at the end of the video , diorang blah macam tuh . spoil !

aku rase kan , citer tuh citer betul . mungkin lelaki tuh betul betul sayangkan pempuan tuh . tapi entah laa . even aku tak setuju care lelaki tuh zahirkan sayang dye , tuh option masing masing kan ? and care aku zahirkan sayang aku ? dye saje yang tahu . (:

2 comments: