Monday, April 9, 2012

THE LUCKY ONE. (:

assalamualaikum.
korang pernah rase tak, one day bile something happened dalam life korang its make korang rase cam korang laa manusia paling bertuah skali dalam dunia? well i did.

last final, aku cam sangat stress bile tahu ecg aku punye carry mark 16.5 sahaja. over 40. and aku punye column for assignment was both zero. aku cam gile bengang plus takut sebab might fail the subject. padehal aku handed the assignment by myself kot dekat sir. lepas dye baiki semua tuh, baru aku dapat 27. and sumpahhh final hari tuh susah gile nak mati. even sir aku sendiri pun admitted.

so aku beranikan diri siket, aku called mama aku. mintak nak cakap dengan papa. aku ingat tak nak nanges. tapi memang tak tertahan ahhh. menanges jugak aku. papa gelak jee. dengar aku nanges, terus dye handed over the phone dekat mama. dye cakap, semua mende tuh urusan Allah. kite usaha jee, then tawakal. one thing yang aku gile gile sebakkkk was bile mama said,

" jangan risau laa pasal papa. mama ade. selagi mama ade, mama akan bagi sokongan pade papa. and you, please stop menanges bile call kitorang. buat mama dengan papa awak risau jee."

mase aku called mama dengan papa, bayy ade. everytime aer mata aku menitik, he will be the one who wipes all those. haehhhh. tangan dye tak lepas dari genggam tangan aku. sweet gile kot! tapi kesian dye kene marah balek dengan aku, sebab jenissss aku memang takleh kene pujuk direct mase mengajuk. sorry!

bayyyy, iloveyouu.
and mama papa, i am damn lucky to be your daughter.

No comments:

Post a Comment