Wednesday, April 11, 2012

BEST DAY EVER. (:

assalamualaikum.

hye bayy, macam dah lame jee dop jumpe awop op? hee. sorry sebab buat rush decision untuk mari kemaman semalam. yupp, saye buat semua orang kelam kabut. mek ngoh, ibu, awok. hahhahaha. sorrry bayy. ): tapi op, saye rindu sangat kat awok. plus, saye demam plus period siket, plus cutiii. so saye mari ahhh.

aku sampai kuantan dalam pukul 1030, tengok bayy dah setia tunggu aku kat bus stop. balek, hantar edy terus pergi rumah kak nana. kawan mek ngoh yang sangat baek and lawa. (:

the next day, aku ikut ibu ke kuantan. ibu nak shopping kaen. sepanjang perjalanan aku sangat takutt untuk menyampuk in their conversations. takut tersilap cakap, ibu akan mengubah tanggapan dye pade aku. tapi, macam okayy laa. kadang kadang, aku dengan ibu akan bersetuju pade mende yang same. anddddd, ibu siap bagi kebenaran untuk aku marah bayy if dye buat salah. ohhh then, kitorang melawat abang jaa. husband sepupu bayy. masuk kmc sebab saket ape tah. aku pun tak sure. tapi ibu introduce aku as 'orang baru along'. hahahahahahah. okayy, aku tak tahu nak sukee ke takk. sebab ape maksud orang baru pun aku tak tahu. aehhhh.

aku sepatutnye balek jengka on that evening, tapi ibu macam tak kasi aku balek. so aku balek esok pagi. ohhh btw, mase aku type nie aku still kat umah bayy with abah together with his litte brothers and sister around. aku nervous gile nak tengok abah. sampai menaip nie tak pandang belakang langsung. tapi mase abah masuk tadi, abah cam senyummmmm meleret jeee. heeeee.

tadi pergi makan lamb chop kat kedai ape tah. sebab heykal nak makan situ. heykal baekkkk gile kot. tiap kali aku dengan bayy turun, dye mesti ikut sambil hold hand dengan aku. tadi mase aku salin baju pun, dye duk teman aku dalam bilik angah. bile aku tegur, JANGAN TENGOK! dye tutup muke dye dengan kipas. comel gile! then cepat cepat aku cakap, takpe eykal adek kak faa jugak kan? (:

actually, aku ade pikir pasal parents aku. hmm. i bet diorang mesti marah gile if tahu aku datang spend a night kat sini. aku dengan bayy still takde ape ape kot. so, macam agak kurang sopan laa. haehhh. sorry mama.

nanti aku upload gambar dengan ibu ehhh? aku nak try sembang dengan abah japp. although skang nie abah dah slalu call aku. okayy, baru due kali. ==' tapi suare abah, niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. (:

No comments:

Post a Comment