Wednesday, February 8, 2012

DUDE, THANKS.

since aku punye first period, perangai aku time dekat nak uzur memang pelik. kadang kadang, tanpe ade sebab pun aku bole menanges. kadang kadang, aku perangai kalahkan budak kecik. kadang kadang aku mengidam nak makan macam macam.

tapi satu yang buat aku tersentuh bile semalam, bayy mintak aku ambik dye kat kampus. since lesen dye dah mati. aku punye emosi mase tuh memang gile gile mengade ahh. merengek macam budak kecik. plus, bile aku nak period nie aku akan jadi dahage yang melampau lampau.

so bile aku ambik bayy semalam, kitorang headed to post office. untuk renew kan lesen dye. dari pade start sampai post office tuh, aku merengek nak air. air! air! air! sampai bay tak bole nak buat kerja dye. lepas siap kat post office, dye bawak aku pergi beli air kat depan poli. dye nak beli nasi lemak sekali. kat kedai nasi lemak tuh, aku bole menanges mintak nak air even abang jual nasi lemak tuh dah pandang slack pade aku. tapi bayy sabar jee. dye layan jee. macam papa layan aku mase aku kecik kecik dulu.

truly is,

aku suke perangai dye yang macamtuh. yang sabar dengan kerenah aku. yang layan ape jee yang aku nak. even kadang kadang tuh, tak masuk akal untuk seorang pempuan sebesar aku to have it. same macam waktu aku craving for something yang pelik. dye akan usehakan mende tuh.

so aira, get my point? mungkin nie yang jadikan aku kuat untuk face semua drama dalam hubungan nie. (:

and bayy,
i know terima kasih saye wouldnt be enough for what have you done. iloveyou.

No comments:

Post a Comment