Thursday, February 9, 2012

COMPLICATED.

damnnnn. drama indon aku makin menjadi jadi.

" sambut tangan bay, dan bayy janji akan jage awak sepenuh hati bay. "

and i did. aku did sambut tangan dye after dye kantoi busuk tadi. aku did, sambut tangan dye lepas semua yang aku buat slame nie still tak jadi pemangkin semnagat untuk dye belajar. aku did, sambut tangan dye after the most scare thing happen dalam life aku.

and bile aku persoalkan semua yang jadi nie pade dye, dye jawab ;

" hanya mati yang dapat pisahkan kite. "

such a sweet talker. then i bet, semua pempuan yang laen pun awak sanggup mati bersame kan bayy? hahaha. joking! okayyy, nope. im serious.

dari dulu aku mintak satu jee, permudahkan! permudahkan segala bagai persiratan yang terjadi nie please.

No comments:

Post a Comment