Tuesday, December 13, 2011

TELL ME, WHEN I WAS WRONG.



bayy,

dah 3 bulan kite bersame . banyak mende jadi , mematangkan saya . awak banyak mengajar saye tentang erti sebenar kehidupan nie . peranan saya sebagai seorang anak kepade mama dan papa . without fail , its like every day i will be amazed by your behavior . good or vise verse . mase awak saket , maafkan saya kalau saya terlalai untuk menjage awak . merawat awak . biarkan awak selesa dalam kesaketan tuh , like you do to me . always do to me . i know that .

mase awak lapar , maafkan saya kalau saya alpa dalam mengeyangkan awak . mase awak berduke , maafkan saya jika saya terlepas pandang kesedihan itu . mase awak menanges , maafkan saya jika saya hanya memandang genangan aer mata itu . mase awak keletihan , maafkan saya jika mementing diri memenuhi kehendak saya . maafkan saya bayy . saya tak sempurna untuk awak . saye terlalu biasa . terlalu lalu lalu lalu biasa . saya hanya wanita biasa yang perlukan awak untuk melengkapi saya . maafkan saya , kalau saya terlalu pentingkan perasaan saya . maafkan saya jika saya terlalu biasa untuk awak . tiada apa yang dapat dibanggakan awak . maafkan saya bayy .

terlalu payah untuk mengenali saya kan bayy ? saya tahu . saya sedar . saya terlalu rumit untuk di mengerti . tapi satu yang saya pasti , sayang saya , cinta dan kasih saya . hanya untuk awak . awak tak bole rase . saya tahu . sebab saya tak reti nak jaga awak , tak reti nak bahagiakan awak . tak mampu biar awak tersenyum dengan kelatah saya . maafkan saya .

sayang ,

banyak nya kesusahan yang honey biar awak tanggung . banyak nya keletihan yang awak galas dalam hubungan nie . and im asking from you , tell me if this is wrong . so i can stop . stop my heart from beating for you . i am too in love with you . please know that .

maafkan saya ,
melacaporbearnotlietang.

No comments:

Post a Comment