Thursday, December 15, 2011

BERUSUNG POK ABU! (:


assalamualaikum ! ehemmm . hello, friday ! (:

dah 4 bulan aku kerat rambut nie. rambut pun dah makinnn panjang. and hodoh. hahah . rambut aku gile weird skang nie. tapi, aku bukan nak cakap pasal rambut aku. tapi pasal rambut sorang guy nie. haaaaa. yes, dah lame dah dye nie bertempek dengan aku. jadi diri aku number 2. teheee. tapi yang aku tak percaye nye, semalam dye call aku cakap dye kene halau lab sebab rambut dye panjang. so dye ajak aku pergi jusco untuk kerat rambut dye tuh. tapi aku ade class, so ,aku tak bole laa nak teman dye. petang tuh, dye datang fetch aku. dye tunggu aku kat lp. and and and, the best part was when rambut dye, macam rambut aku! hahahahahah.

bayyy, saye tahu awak seke rambut saye. awak selalu cakap tuh, tapi bile awak kerat rambut macam saye jugak. oh kambing saye, saye tahu awak sangat mencintai saye. errr, i mean rambut saye. hahahahahah. tapi kan sayang, honey lebih prefer rambut lame awak! ):


hahahahha. comel kannnnnnn?


2 comments:

  1. Wei, seriously muka korang ada iras2. Insya-Allah you are gonna be forever and ever.I am pray for that :)

    ReplyDelete
  2. mengarut ahh kau. aku lawa lagi kot. hahahha. thanks sayang. loveyouuuuuu. amin.

    p/s: babe, bf aku cakap tak same langsung. hahahaha.

    ReplyDelete