Saturday, October 29, 2011

THERES NOTHING ELSE I CAN SAY . (:

gembire , sedih , terharu , bersyukur . takde ape yang bole gambarkan perasaan aku sekarang nie . hari yang buat aku tersenyum , ketawa , menanges . okayy first ,

semalam aku sleepover rumah sarah . dengan si mohd . haa , japlagi ade laa yang mengate aku sosial haram jadah semua bagai tuh . mohd nie pempuan , name manje bagi kawan aku yang name betul dye afifah . semalam kitorang pergi kat bayy . <3 hee . sayang awakk bayy ! on the way pergi kitorang tengok banyak bus , kereta semua konvo untuk ke shah alam . well , kan ade game final . pastu balek , mengumpat dalam kereta . hahaha . best ! best ! diorang bagi aku nasihat yang bernas and support every step yang aku ambik . thanks korang ! sayang awop mu . HIKS ! hahahaha .

pastu around 12 , bayy called aku . lepas cakap cakap dengan dye , aku pun balek ahh umah . mama jee ade . balek tidor lagi . bile bayy called , baru laa aku bangun pergi solat . thanks bayy sebab jadi alarm saye hari nie ! petang tuh , pukul 6 baru aku bangun pergi mandi . lepas mandi , aku rindu nak makan telur bungkus dye . mase kat penang , dye selalu datang memasak kat umah aku . lauk feberet dye ; TELUR BUNGKUS + TOMYAM . (: biasenyee , dye masak telur bungkus , aku masak tomyam . then makan ramai ramai . dengan housemates aku . awww awww ! okayy , aku admit , bayy masak memang sedap pun . bangga letewww . :p HIKS ! hahahahah . so , aku pun buat laa telur bungkus petang tadi . lepas siap masak , aku amek gambar then mms kat bayy . kebetulan mase aku makan tuh , dye called . mengamuk dye . jeles tak dapat makan jugak . sorry sayang !

second ,

hari nie ade final game malaysia cup between TERENGGANU dengan NEGERI SEMBILAN . serius aku berdebar gile . ape jadah tahh aku nebes sangat pasal game malam nie . pukul 845 game start . terengganu played quite loose . passing tak betul , target tak tepat , defend pun longgar . everything kucar kacir laa . first half , 0-0 . second half , terengganu start score dulu . ohh ohh , btw sebelum game start aku dengan bayy ade bet something . and bet tuh gile bahaye . dye dah macam yakin gile yang terengganu akan menang . hehhh . ==' okayy sambung balek , second half terengganu lead by asshari , then negeri sembilan by kunalan . pastu , a nice shoot from hai-o . mase tuh , aku still tak giveup hoping on terengganu . and aku gile gile gile bengang sebab lambat masukkan ismail faruhqi . arghhh ! dye maen best laa . asal masukkan dye bile semua dah kelam kabut ? haehh . terengganu akhirnye tewas di tangan negeri sembilan . waktu wisel ditiup , aer mate aku tetibe jee laju turun . jadah aku emosi tengok bola ? tapi sebenarnye , aku sedih bile tengok manaf mamat terduduk kesedihan . ya Allah , hanya Kau yang mengetahui hati anak muda itu .



Abdul Manaf Mamat lahir pada april 8, 1987 . dye baru jee berusia 23 tahun . dan baru kehilangan ayah dye sebelum perlawanan menentang kelantan . ape yang membuat hati aku betul betul tersentuh , dye berhajat nak dedicate piala nie untuk arwah ayah dye . tapi , ape daye bile rezeki tak memihak kepada pasukan terengganu .

heshhh , nanges selok aku semalam . kesian bayy kene pujuk . hahaha .

third ,

hal rumah sewa dah settle ! thanks abang zairee . abang banyak tolong kami serumah . sebab tuh laaa sayanggggg nak lepas rumah tuh . (: plus dengan jiran jiran semua baek . aww awww ! so , next sem mungkin aku akan duduk luar dan dalam . bile rase nak memasak , nak overnight ke , nak lepak mcd ke bole laa duk rumah tuh . kann bayy kann ? hee . mama pun macam suh jangan let go rumah tuh .
Align Center


No comments:

Post a Comment