Sunday, October 30, 2011

GLAD TO BE LOVE , BY YOU . (:





hari nie aku bangun pukul 12 . still , im feeling so sleepy . huarghhhh ! @@ macam drama dahh . hahahah . al-kisahnye , bile aku bangun ehh ehh aku tengok takde pulak orang kat rumah . so aku called laa angah since dye off day hari nie . dyeorang pergi jalan rumah kawan papa .

aku bangun , tengok tv . makan dengan tak gosok gigi nyee . hee . lapar ohh ! pastu semalam kannnn , ade budak tuh mengade 3g aku mase dye makan telur bungkus . ==' tak puas hati sebab aku dah makan petang tuh . malam tuh , dye masak jugakk . hahaha .

yumm yumm . nie aku punye . :D

yang sebenarnye aku nak cerite yang tadi , mase aku tengok melodi , aku rase cam sedikit annoyed when one pengacare dye name ape tah , lelaki laa for sure mulut dye bapak ahh . dulu , aku rase michelle tuh macam laser babi ahh , tapi skang michelle cam dah okayy pulak . mungkin sebab dye dah nak kawen , or dah kawen ehh ? haa . aku tak tahu pulak . tapi mungkin sebab tuh , dye cam da learn to be a better person . congrats michelle . (:

lepas tengok melodi , aku solat then aku tidor ahh balek . pastu bayy 3g , aku duduk kat mama . mama tengah lipat kaen . aku tunjuk laa bayy dekat mama . mama maluuu . hahahah . comel jee mama ! semalam ade cakap ngan ibu . since aku pergi penang dengan kereta so bayy nak kirim barang barang dye . ibu suh beli kipas kat sini terus . hahaha . muat ke tak kipas nie buuu ?

ape pun , aku gile tersentuh bile bayy cakap ; bayy nak sentiase ade dengan you . bangun jee pagi , you ade kat sebelah . bayy rase happy sangat bile bangun tengok you ade dengan bayy . i nak bangun pagi cium you , peluk you . bayy want you so bad honey . awww awww !

ya Allah , panjangkan lah jodoh aku , nurul fatin alias dengan nya , muhamad zulhilmi rosli . limpahkan kasih sayang kami dalam keimanan . satukan laa hati kami selamanya . andai aku bukan jodohnya , maka jadikan laa aku jodohnya , jadikan aku hawa yang tercipta dari tulang rusuknya .temukan dye dengan jodohnya dahulu , kemudian satukanlah kembali kami berdua . jika aku akan kehilangnya , jangan lah Kau timbulkan rase pedih atas pemergiannya . sesungguhnya , Kau maha mengetahui segala sesuatu . amin .

stalker , thanks sebab aminkan doa tuh . (:



2 comments: