Thursday, October 20, 2011

TERIMA KASIH SAYANG . (:

semalam , aku dapat phone call . dye pesan ; jangan layan lelaki . jangan bagi diorang hope . relationship status awak kat fb tuh single . saye malas nak tegur , nak tunggu awak yang tukar . tapi awak tak tukar tukar . hmm .
then battery phone flack .

semalam , around 4 a.m aku terjage . aku mimpi something yang quite bad . aku tertinggal anak sedare aku kat mall . aku tak sanggup nak mimpi tuh , so aku pakse diri aku bangun . biase nyee , kalau aku having a nightmare ade satu tangan yang peluk aku . jagekan aku dari tidor tuh . tapi i bet dye mesti da tidor . still , aku tried to call that person . yess , as expected . no answered . aku pun dalam payah , try tidor balek . tengah hari aku bangun , papa dengan mama dah takde . papa ade medical checkup hari nie . tapi biasenyee mase mase macamnie mesti dye da balek . aku pun call laa papa . papa still at the hospital . aku bangun ambek kotak merah . then duduk termenung . hmm .

petang tuh , aku text safwan . tanye dye ape plan . dye cakap come and fetch him , kite pergi giant . pukul 4 , aku duk depan rumah dye tengok dye still dengan baju tidor dye . great . ==' tunggu dye siap siap kejap then pergi laa giant .

safwan : faa dengn dye lagi ke skang ?
aku : hmm . yupp .
safwan : degil sangat ke ?
aku : faa tak bole dye takde . hmm .
safwan : wan malas nak nasihat dahh .
aku : please jangan wann . please laa .
safwan : ahh takdop takdop . #sambil sekeh kepale aku .
aku : bengong . you know what , megat bet 5 millions yang he will be back together with her ex .
safwan : haha . buat nde laa nok bet mende yang dah jadi ?
aku : #sudden brake the jeep . SHUT UP SAFWAN !

mase dalam giant , hes call me . macam biase , soalan yang same . hmm . so lepas sumpah seranah tuh dye cakap ; its my day off this saturday . are you coming ? aku just cakap , tengok laa macamane . then hangup . safwan , geleng geleng kepale .

balek aku tengok tv . maghrib , aku on lappy . hati aku tibe tibe terdetik nak bukak blog pempuan tu . so , aku click . ehh , dah bole bukak ? aku bace semua semua tuh , and aku rase kosong . semua macam gelap , semua macam berhenti . jantung aku . mata aku . otak aku . semua berhenti . aku tersedar bile ade link laen keluar . aku keluar bilik . aku ambek wudhu' . aku nampak angah ade kat katil aku . angah bace ke ? ALLAHHHHH ! jangan laa . aku pergi dekat katil , aku tengok angah senyum . pastu dye keluar .

aku call safwan . safwan cakap ; berat nanang doh mu nie faa .
aku masuk bilik , aku tutup pintu . kaki aku lemah . aku terduduk . aku baring . tibe tibe ade aermate menitis . ohh , terluke ke aku ? lebih dari luke . hati aku dah berkecai .

aku solat , aku bace yasin . aku pohon petunjuk ilahi . aku tanye diri sendiri . ape yang aku buat selame nie ? perbodohkan diri sendiri ? sampai bile ? kenape aku nak pertahankan sangat dye tuh ? kenape aku tutp mate pade semua bukti ? pekakkan telinge pade semua cerite ?

sampai skang , aku still tak bole nak berfikir lagi . aku perlukan mase . maybe .

No comments:

Post a Comment