Tuesday, November 27, 2012

HAI STALKER!

lame gile tak update blog. mesti ade yang menunggu. berite perpisahan ke. berite kekecewaan ke. hahahaha. kesah pulak aku. soooooo, nak bagi berite ape ehh? hmm. berite sedih lah. sedih untuk kau. aku and dye still bersame and alhamdulillah makin utuh. (:

next two days, aku akan balek penang dah. tapi this time dah tak naek jimny. naek kereta laen dah. bai bai jimny. banyak kenangan dengan si jimny nie. bay dah siap tanye banyak kali sure ke taknak buat balek jimny nie. haih. i dont know bay. tapi mama dah bagi, ambek jeelah kan?

ohh yee, teringat mase lepak ngan abah harituh. abah punye pencil case comel gileeeee. tapi dah usuh siket. so im thinking to get him a new one balek penang nie. skang pun tengah year end sale. so why not kan? tapi abah macam sayang jee bag tuh. abah cakap abah dapat hadiah jee case tuh. dapat mase ibu beli barang ape tah. takpelah abah, nanti faa belikan baru satu ehh?

aku suke abah. sebab abah comellll macam bay. selalu bbm aku kalau tengok profile picture tu betukar dengan bay. ade sekali tuh, aku used bay punye picture. bay used aku nye picture. then abah assumed yang bay tu aku. dye bbm bay, tanye aku sehat tak. hahahah. kesian abah. COMELLLLL! :D

too many to be told, yet to lazy to do so. bye peminat tegar! kahkahkahkah.

No comments:

Post a Comment