Thursday, February 2, 2012

HELLO FELLAS! (:

cuti cuti cuti. cuti dah start. thaipusam is coming! okayy, wierd. aku excited pasal thaipusam. hahahaha. aku tanye wani, ape plan cuti. dye cakap dye nak gi cucuk cucuk badan menari mase tahipusam. ahhahah. gile.

so tadi aku baru lepas test math2. susah. and jawapan tiap tiap sorang, berbeza. ==' mesti dah tak dapat markah macam test1 dah. confirm! hari nie, semua balek. budak budak class aku pulak pergi cameron untuk site visit. aku tak pergi. teman bayy kat sini. (:

speaking of the devil, bay ngan aku skarang nie dah makin matang dalm menangani mulut mulut orang. even kekadang aku macam terdiam, berfikir kejap tentang ape yang dikatekan. mungkin sebab ade satu due kelakuan bayy yang buat aku pikir macam tuh. ape ape pun, aku stick pade plan asal. untuk follow the flow. iloveyou bayy. (:

No comments:

Post a Comment