Saturday, November 26, 2011

BABAYY , SAYANG , CINTA , JIWA , NAFASKU . (:


assalamualaikum . first of all , entry aku kali nie khas untuk insan yang bernama muhamad zulhilmi bin rosli . cinta mati aku .

bayy ,
mase honey type entry nie . paris dengan penang tengah hujan kan ? sejukk . sayuu . ikut plan , kite nak pergi island . tapi sebab hujan , kite had to cancel it . nevermind sayangg . esok esok , kite pergi laa . okayy ?

bayy ,
honey tibe tibe rase nak tulis nie untuk bayy . maghrib tadi , maal hijrah untuk kite semua umat islam . honey rase bahagia bile kite same same dapat bace yasin dan solat maghrib tadi . ape doa bayy ? (: ape pun doa yang bayy panjatkan pade Allah , honey akan kuatkan doa tuh supaya Allah tunai kan apa sahaja yang awak hajati . doa honey ? Allah berkati dan panjangkan hubungan kite nie dalam kerahmatan dan keimanan yang berkekalan .

bayy ,
awak selalu tanye honey . kenape honey sayang bayy . kenape honey pilih bayy . kenape honey selalu perbodohkan diri untuk bayy . well the truth is , i dont know it either sayangg . but one thing for sure , honey feel complete around you . honey rase selamat . honey rase disayangi . im totally muhamad zulhilmi on the half . (:

bayy ,
awak just like papa . bau awak . senyum awak . same macam papa . and you know how much i do love him right ? banyak tuh jugak saye sayang awak bayy . sayang sangat sangat . tiap kali kite bergaduh . even hati nie saket sangat dengan perangai awak yang suke diamkan diri , tapi saye tak bole takde awak . tak bole walau sesaat . ):

bayy ,
cinta honey , sayang honey , hati honey , hanya untuk awak . sekarang , esok , and forever insyaAllah . biar datang beribu lelaki lebih baek dari awak , saye tetap kat sini . tetap di sisi awak . temani susah senang awak . senyum tangis awak . tetap bersame awak . saye janji .

bayy : ney , sayang bayy ?
aku : sayangg . (:
bayy : banyak mane ?
aku : banyak gile .
bayy : gile mane ?
aku : gile zirafah .
bayy : and i love you too banyak sangat999999999 .

i know bayy . and i will always know it , even its hurting me . i love you more than ever bayy .

and bayy , mase honey menulis nie . ade titisan aer mate yang menitis di pipi nie . mungkin sebab hati nie , terlalu lalu lalu lalu lalu cintakan bayy . biar ape orang kate , hati nie , jasad nie , hanya milik awak . honey sumpah .

luahan hati , your honey .

4 comments:

  1. wah.sweet. aku doakan korg kekal untuk selama2nya. Amin

    ReplyDelete
  2. amin wehh amin . thanks sayang . (:

    ReplyDelete
  3. ney, gua harap lu dengan bay bercinta ke akhir hayat, jangan berhenti di tengah telukkk, EH ? haha. bye neyy,

    yang ikhlas,
    wanita yang inginkan belaian kasih seorang suami a.k.a kawan ney, HAHA

    ReplyDelete
  4. amin era amin . thanks wehh . aku pun hope macam tuh gak . tapi telukk okayy what . selamat ape . hahaha . luahan hati tuh aku tak dapat terime . nampak sangap kau stim mase tengah tulis komen nie . hahahaha . aku sayang kau .

    ReplyDelete