Friday, October 14, 2011

TUHANNN .

hari nie takde mood gile . dari pagi lagi . semua mesej , semua call . aku layan nak taknakk jee . sorry bayy . serius aku letihh . letih dengan semua mende . semua penipuann . sampai satu tahap , aku rase aku da malas nak layan dahh semua mende nie . tapi bile adekk dye im aku petang tadi , tersenyum jugak laa sekejap .

even tiap kali dye break time kerja , dye call aku . tapi still , aku rase tak semangat lagi dahh . tengah hari tadi , aku tak pickup call . dye call mama . papa yang angkat . hmm . bukan tak sengaje taknak pickup call awakk . phone ade kat atas , saye ade kat bawahh . mase papa panggil ; adekk , along call . macam macam dah ade dalam kepale aku nie . tapi dye call just untuk cakap yang dye tengah rehat . hmm . okayy .

then malam tuhh , lepas habes kerja . dye call . aku macam hmm okayy . takde mood nak on the phone , dye ajak texting . bile tengok aku macam takde mood jugak lagi . dye suh 3g . aku refused . dye 3g jugakk . tapi mase 3g , aku cume senyum jee .

then dye text ; neyy , nak bersame dengan bayy takk ? and aku macam . jantung berdegup tak tentu arahh . apehal lakk mamat nie tettibe tanye soalan macamtuh . even aku berkeras taknakk cakap sebab aku moody hari nie , tapi last last aku berembut jugakk . sebab dye da start nak merajuk . aku da agak dahh . aku citer laa jugakk . and jawapan dye pun da dapat di agak dahh . hmm . see , aku dah terbiase . (:

then dye mintak maaf , dye cakap dye sayang aku jee . kalau bole , aku nak reply ; yelaa bayy . tapi , jari aku kaku . hmm . i dont know how to end this issues . i bet , if we are allowed to and you were right in fornt of me right now , i will silently kiss your mouth . and hug you . bye .

No comments:

Post a Comment