Wednesday, October 12, 2011

TEHEE . :D

satu yang aku bangga dalam hidup nie , aku berani nak hadap semua mende yang berlaku . entahh , mungkin aku tak pandai nak berlakon , fake depan lappy tulis mende mende yang sebenarnyee terjadi dalam khayalan aku . mungkin , kalau aku ade bakat tuhhh . aku dah lame terbitkan novel . teheeee . so , skang nie . aku just follow the flow . lantak laa ape yang nak jadi , selagi ALLAH buat aku dengan dye bersame , yess aku akan tempuh semua mende nie . and kalau ALLAH nak stopkan aku dengan dye pun , aku terima . buat ape nakk kecoh . lelaki comes and goes . so , yess . im follow the plan well enough .

korang yang bace jee , mungkin akan judge menggunakan akal jee . bukan emosi . sebab korang takkan pernah paham . say whatever you want , tapi hal perasaan bukan kau yang decides . so , aku cadang , korang just bace . and shut your vagina up . sebab aku dah bosan rase maluu dipersalahkan . senang citer , aku doa kan korang semua akan dapat satu pengalaman yang sebijik yang aku lalu skarang nie . dan buat entry . kite tengok macamane hasilnye . bole ?

jangan bazir gaji kau bayy , aku nak spend it at langkawi . kau kerja untuk aku kan ? iloveyouuu . and and thanks for those messages . iloveyou like a love song babayyy TOO . (:




2 comments:

  1. hey! macam pernah dgr lirik "i love you like a love song" ???

    ReplyDelete
  2. hahahahha . lagu favorite alonggg . selena gomez , love you like a love song .

    ReplyDelete