Thursday, October 13, 2011

SAYU .

sayu jee perasaan malam nie . tak tahu kenape . aku rase aku macam dah nak pergi jee . selalu cakap mende mende yang pelik . nampak mende mende pelikk . semua nie start dari kepale aku . bekas eksiden aku yang awal januari lepas tuh , tibe tibe saket balek . aku ingat , muntah muntah aku lepas makan berpunca dari buimia aku tige tahun lepas . tapi sebenaryee , tak . aku google , tanda tanda bulimia tuh da lame hilang . pergi cek doktor ? taknak laa . hmm . then aku jumpe satu artikel . dekat http://www.infosihat.gov.my/penyakit/Dewasa/Kecederaan.pdf .

i ) muntah berpanjangan . yes i do .
ii ) sakit kepala . checkkkk !
iii ) tak bole bercakap dengan betul . this lately , yess .

now mase tengah tuis nie pun , kepale aku meragam gile nak mati . mase aku muntahh back before cuti nie , bayy selalu tolong picitkan kepale . walhal , aku segan gile . dye bau muntahh aku yangg *^&$(*^%# tuhh . haehhh . kalau dye nak balek mase aku saket , mesti dye pakse aku makan ubat dulu . thanks bayy !

mama jadi maken rapat dengan aku . sebelum nie , kalau nak ngadu ape ape . aku macam lebih kan papa . macam maalu dengan mama . tapi , kebelakangan nie , mama yang selalu ade . pesan makan . pesan mandi . pesan tu , pesan nie . macam sebakk gile bile teringat . mama , adekk nak balas semua tuh . adekk janji . ):

macam banyak sangat mende precious yang ada dalam hidup aku skang . mende yang aku taknak hilang skang . adam , ica , the on-the-way baby . macam banyak sangat laa mende mende yang aku takkan dapat beli dengan duet . mama yang makin paham isi hati aku . bayy yang selalu ade kat sisi aku . papa yang selalu jee bagi ape yang aku nakk . along yang dah tak annoying macam dulu . arghhhhh ! banyak mende .

YA ALLAH , bagi aku siket mase lagi . untuk kecap mende nie . ):


allysa syahirah . (:

nor adam darwisy . acuu rinduu ! ):

No comments:

Post a Comment