Sunday, September 18, 2011

ADUHAI PEREMPUAN .

dekat siape kau nak fake fake all those status ? dekat siape kau nak tunjuk yang kau tengah bahagia skang ? when both of us know ape yang tengah berlaku skang . aku kan , cukup tak suke bile orang anggap aku yangbersalah dalm cinta tige segi haram jadah nie . tapi bile aku dah banyak kali lari dari mende nie , hes still cant get over me . kau tahu laa ape maksud nyee kan ? kalau dah dye datang ketuk pintu rumah aku , aku nak lari mane lagi ? kalau bukan aku yang bukak , housemate aku still akan let him in . so please . mungkin skang nie kau pulak yang patut cube get over him . lately nie aku tak pernah pun persoalkan ape ape kau punye updated status tuh . tapi bile dah bercakap pasal aku sangap sangap nie , haeshhh . i think you should you know something laa girl . semalam , aku saket . dye datang jage aku . hes the one whose wiped all my ingus .belikan aku porridge , belikan aku koolfever . dye ade dengan aku , mase kau call dye dye tak angkat . dye ade dengan aku mase call kau dye rejected . still , dye ade dengan aku mase dye picked up your call . so , pade siape kau nak berpure pure yang kau bahagia bergurau dengan dye ? padahal , every single words from your conversation , i can heard it ? grow up laa girl ! aku tak SANGAP pun laki kau tuh .

No comments:

Post a Comment