Wednesday, August 17, 2011

ALONE .



hari nie dah hari ke-17 kite puase . hari ke-17 jugak laa aku memasak sorang , makan sorang , tunggu azan sorang sorang . alone . yesss . im alone . bukan bererti aku tiade teman , tapi , aku inginkan keseorangan nie . aku taknak jadi macam kawan kawan aku yang bergaduh satu rumah sebab tak bole terima perangai dye . aku taknak kawan kawan aku cakap belakang pasal perangai aku . aku lebih selesa macamnie . ape aku nak buat , aku takperlukan orang laen punye permission . aku nak solat subuh , takde orang akan terganggu bile aku bukak lampu , or bunyi bising bilik aer . aku nak balek lewat lewat pagi , takde orang akan rase aku nie pempuan yang takde maruah . takde orang yang nak judge aku .

tadi , aku tengok video anwar hadi kat youtube . its about mom . and that time , i watched the video with tears pouring . how i miss you mom . i really really do . i been realize , all my mistake that time . mama , you never failed to impress me . what ever you do , you will always make me wonder the beautiful of it . selame nie , adek asyek lebihkan papa jee . cerite dekat orang , how great my dad are . without realizing , you the greatest mom . bile dah makin besar , adek makin paham kewujudan mama . adek mule rase kepentingan mama . dah mule rase rindu pade mama dulu , baru papa . ):



mase tengah tulis nie pun , adek nanges ma . adek tahu , adek selalu saketkan hati mama . peningkan kepale mama . buat hal . buat mama sedih . tapi mama selalu cakap ; kesian laa dekat papa . tolong laa jangan buat perangai . padahal , mama lagi terase kan ? im sorry ma . ( T T )

lambatnyee nak balek . letih dah makan sorang sorang . rindu nak dengar papa kejut bangon sahur . rindu nak dengar mama suruh hantar lauk dekat orang sebelah . rindu angah tanye nak masak ape petang nie . rindu semua . rindu maaa . adek rindu . ):

No comments:

Post a Comment